måndag 7 juni 2010

Spillbitslayout


Ett foto som jag haft utskrivet i evigheter och som jag äntligen kommit mig för att scrapa! Har bara jobbat med spillbitar från diverse October Afternoon-papper som jag hittade i gömmorna. Har kört alla remsor genom min lilla wellpappsmojj som jag köpte för ett tag sen. Underbar liten pryl :-)

Små och söta rosor som fått lite GlitterStickles på sig.

Verkar ha blivit helt såld på att ha knappar på allt för tillfället, hoppas ni står ut med det :-)

Blomman i botten är infärgad med kaffe, ny rolig upptäckt! Biljetten har jag hittat hos MissCutiePie, sen skrivit ut den på vanligt fotoalbumpapper och till sist färgat in den med 2 olika färger.
Vilken härlig helg jag har bakom mig! Fint väder, grillning, scrapat en hel del och även hunnit tillbringa en massa tid med maken! Skönt att kunna ladda med mycket positivt inför en vecka i galet tempo :-/
Tack för titten!

Inga kommentarer: