tisdag 22 juni 2010

Tredje av tredje kortet

Nu är det tredje kortets tur att få visas här i bloggen. De två tidigare finns i det här och det här inlägget. Älskar verkligen dessa turkosa färger! Har dragit 2 olika färger av vaxad lintråd genom hålen som punchen lämnar efter sig.

Kortet ser lite tomt ut, men när jag fotade det var jag inte helt säker på vad jag ville använda för stämpel. Funderar på att göra två olika att välja med, så kan den som köper kortet själv bestämma... Om jag skulle behålla kortet själv gillar jag att kunna göra den sista touchen precis innan det skickas, tex stämpla med en Grattis-stämpel eller något annat.
Igår fick jag ihop ett bidrag till Svensk Scrapbookings midsommarcc, ska bara fota det så kommer det i bloggen under veckan!
Tack för titten. 

Inga kommentarer: