lördag 5 juni 2010

Warhol a´la me


Nu i juni har Skrotboken köksförpackning som en av utmaningarna, och efter lite funderande beslutade jag mig för att testa att stämpla med undersidan av en kryddburk. 
De 4 fotona på mig är tagna en kväll när jag kom hem från frisören och sen har jag lekt loss lite i photoshop med olika effekter.

Jag har använt mig av 3 olika färger på Distress när jag stämplat, vilket jag gjort huller om buller och helt utan tanke.

Salig blandning av härliga knappar.

De härliga blommorna har jag beställt från England, och jag fullkomligen älskar dom!

Supersnygg fjäril från Jenni Bowlin! 
Allt material, nästan, är från mitt majkit från My Scrapbook Nook, vilket var helt otroligt snyggt! Nu finns det bara spillbitar kvar, så jag hoppas verkligen att mitt nästa dyker upp i nästa vecka :-)
Sugen på att se hur de andra inspiratörerna tolkat köksförpackningstemat? Kila in till Skrotboken för att se resultatet!
Tack för titten!

Inga kommentarer: