fredag 18 juni 2010

Min bowlingkung


För nån vecka sen satte jag mig en kväll och gjorde denna layout helt utan tanke på något speciellt, mer än att jag ville ha kul! Åh det har jag verkligen haft! Visste att jag ville använda mina BoBunnypapper, men förövrigt har jag bara satt dit det som nu finns där.
Fotot är taget när vi var och bowlade på vår 2-åriga bröllopsdag. Dagen efter vaknade jag upp och fattade inte varför jag var så trött och seg i kroppen. Det tog mig några dagar att komma tillbaka igen, men det får det vara värt eftersom jag tycker bowling är så galet kul! :-) Tyvärr har stans bästa bowlinghall stängt över sommaren, så vi får ta nya tag framåt hösten.

Rotade runt i blomlådan och har därefter blandat gammalt och nytt. I mitten av blomman sitter en halvpärla.

Alfabetet har fått ett lager Crackle Accent på sig, vilket bidragit till att bokstäverna släppt lite från pappret. Rolig effekt som jag gillar!
Igår kväll satt jag och gjorde lite fler kort som är tänkta att sälja till kollegorna på jobbet. De som hunnit ta sig en titt har gillat vad de sett. Härligt :-)
Hoppas du får en superhärlig helg! Tack för titten. 

Inga kommentarer: