måndag 30 november 2009

Månadsutmaningen hos Scrapgalen



I början av november hittade jag en otroligt rolig utmaning hos Scrapgalen - Ett till Tio hade de döpt den till. Man skulle ha med olika förbestämda saker på sin layout.
1 st journalingruta
2 st enfärgade papper
3 st band/spets
4 st foton
5 st mönstrade papper
6 st knappar
7 st brads
8 st blommor
9 st blad
10 st blingstenar

Jag valde att jobba med Basic Greys serie Granola, som innehåller många fina papper som jag älskar :-) Fotona är från en av sommarens alla härliga grillkvällar hemma på innergården där vi bor. Kanske ser lite riskabelt ut att ta med sig ett "finglas" ut på innergården, men än så länge har vi klarat oss ifrån att krossa något :-) Åh ja - oftast är det maken som är grillmästare :-)

De fina löven köpte jag från Landstoken.se tidigare i höstas. Helt underbara i färg, form och utförande! Bradsen kommer från YouDo.
Imorgon hoppas jag mitt paket som innehåller julklapparna till swappen som nu börjar på Allt Om Scrap - julkalenderswappen. Känns superkul att få 24 st paket att öppna fram till julaftonen! Och alla innehåller de scrapsaker. Dessutom vet jag att det kommer någon typ av utmaning att använda sakerna också :-)
Tack för titten!

Inga kommentarer: