söndag 22 november 2009

Träffshopping

Idag har jag varit iväg på scrapträff i Torsås och trots att jag inte hade planerat något shopping kom jag därifrån med en hel del trevliga saker, i princip bara mönstrade papper :-) Har missat att fota det svarta embossningpulvret och den guldiga Glitter Stickles jag köpte utöver alla papper.

Scrapparkalja fanns på plats med det sista hon har kvar. Och det var där jag hittade mängder med härliga mönstrade papper. En del är påfyllning och andra helt nya bekantskaper som jag varit sugen på under en period, men inte köpt av olika anledningar.


Det blev som synes en salig blandning mellan tillverkare och färger :-)


Alla dessa papper, ovan, köpte jag från Landstoken.se och de kommer från October Afternoon och är alla dubbelsidiga vilket jag gillar väldigt mycket.
Jag gjorde även en layout och påbörjade 2 st påsar som ska ges bort vid jul, foton på det återkommer jag med inom kort.
Tack för titten och ha en bra vecka! Snart är det dags för 1:a advent :-)


2 kommentarer:

Sofie sa...

Det var en del papper du!! :-)

citronlime sa...

OA är ju lovely!!! <3 Aldrig fel med shopping, och särskild spontan sådan :)