tisdag 10 november 2009

Farsdagpresent


I söndags fick svärfar denna Farsdagpresenten fylld med choklad och några trisslotter. En lättgjord påse som jag även visat här. Jag kan dock inte komma på vart jag hittat förlagan, bara att det är en svensk sida.

Jag har valt att göra höjden till ca 14-15 cm och då kan man få ut 2 st på varje mönstrat papper. Botten och handtaget gör jag av cardstock. Handtaget sätter jag fast med färgade häftklammrar, men börjar fundera på andra utförande också. Ska göra några att ge bort vid jul, så det blir till att testa på dom.
Tack för titten och ha en fortsatt bra vecka!

2 kommentarer:

EmmJa sa...

Så snygg, och kul att ge bort presenter i! Blir sugen på att testa en jag också :)

Ha det gott så ses vi!

Kramar

monica sa...

Snyggt!!! Gillar verkligen presentpåsar av alla de slag - så användbart!