tisdag 17 november 2009

Min tolkning av Allt Om Scraps logga


Allt om Scraps tidning har firat 1 år och hade då en utmaning där man skulle inspireras av deras logga. En superrolig utmaning som många duktiga scrapare & kortmakare gjorde urläckra bidrag till. Att jag inte vann spelar inte så stor roll, för själv är jag grymt nöjd med min layout!
Rosorna på fotot fick jag av maken på min födelsedag i år  ♥

En närbild på blomman längst ner till vänster på layouten, har använt vaxad lintråd till att knyta rosetten på knappen och Glitter Stickles på den vita blomman.


Även på dessa blommor har jag lagt lite Glitter Stickles. På det gröna pappret till höger har jag stansat ut en lite bård. Alla papper kommer förresten från S E I och Alpine Frost serien - en helt underbar serie papper!

Mitt wellpapphjärta jag bara älskar :-) Detta var det jag visste direkt att jag ville ha med på layouten. Har virat svart vaxad lintråd runt hjärtat, chalkat kanterna med Warm Red, satt fast en röd ros och satt en floristnål genom knuten på lintråden. Har fortfarande layouten uppe för att kunna titta på den och njuta av den här hemma.
Tack för titten!

Inga kommentarer: