fredag 20 november 2009

Mu :-)


Jag vill börja med att be om ursäkt för den superdåliga bildkvalitén på detta foto! Men jag har inte lyckats pricka in att fota lo:n någon dag när solen har behagat visa sig :-( Men jag hoppas att ni stå ut!
Fotot är taget under vår roatrip på västra Öland tidigare i höstas. Helt plötsligt dyker denna sötnos upp och maken saktar in och jag ner med sidorutan och så stannar bilen till och jag får detta underbara foto.
 Layouten är gjord bara för att jag hade lust, vilket är skönt efter att ha gjort några efter diverse, roliga utmaningar.


Har lekt med 3 olika typer av blommor på denna lo, papper; tyg och så en härlig ros överst. Den rosa nålen hittade jag på CityGross för några veckor sedan, bland sybehören. Kanske inte jättebilligt, men färgerna i lådan var desto roligare :-) På wellpappen har jag chalkat lite med Blue Iris, en härligt mustig mörkblå chalk som jag gillar mycket. Efter att jag köpte ScrapyGlue tidigare i höstas har jag limmat iordning chalken igen efter flera månader i trasigt skick.
På söndag ska jag åka till Torsås på scrapträff - ska bli så kul! :-)
Tack för titten och ha en bra helg!

1 kommentar:

EmmJa sa...

Snyggt, som vanligt! Var länge sedan jag gjorde en lo, men lusten börjar komma tillbaka nu...härligt!

Ha en skön söndag!

Kramar