torsdag 10 december 2009

Äppel päppel piran paron...


Titeln är ett barndomsminne i alla fall för mig. Tror det var någon typ av lärobok på lågstadiet som hade den titeln. Fotona är tagna i svärföräldrarnas trädgård tidigare i höstas. Lekte lite med inställningar och dylikt på kameran och fick till dessa foton som jag är ganska nöjd med. Finns i och för sig alltid saker att förbättra, men något ska jag ha att fundera på till nästa äppelsäsong :-)

Har chalkat titlen med Warm Red och även lagt lite Glitter Stickles på prickarna.
Layouten är gjord efter en scraplift hos Swe Scrapbook. Just nu är jag väldigt sugen på scrapliftar alternativ att scrapa efter skisser. 

De mönstrade papprena kommer från Basic Grey och serien Infuse. Jag köpte dom av Scrapparkalja på Torsåsträffen, sammansatta i ett paket. Bra köp känner jag :-)
Tack för titten!

1 kommentar:

citronlime sa...

Ja, de böckerna kommer jag också ihåg :) Tror tom jag har de kvar i någon kartong hos mamma!
Jättefin LO! :) De papprena är ursnygga!
Kram