lördag 12 december 2009

Norsk väderstation


Det blir mycket bilder för tillfället från vår roadtrip på Öland i höstas. Den här humoristiska väderstationsskylten hittade vi i Kårehamn på östra sidan, och jag blev så illa tvungen att fota den direkt :-)


Just den här dagen blåste det en hel del, så den stämde ju :-) Tror jag ska printa fotot i ett större format och ge till svägerskan som har norskt påbrå i julklapp.


Layouten är gjord efter en skiss på Swe Scrapbook. Jag har enbart använt mig av Basic Greys Marrakechserie vad det gäller de mönstrade papprena. Köpte en 6 x 6 tum Paper Pad med de papprena och det har jag verkligen inte ångrat. Även de färger/mönster jag var som mest skeptisk till har blivit använda.
Tack för titten! 


1 kommentar:

Lilo sa...

Snöret borta - orkan! ;) Ha ha ha! Här är det mys med fåglar! Och i kväll kommer Moma med familj på middag! =) Ha en härlig helg! Och pyssla om tomten!