måndag 14 december 2009

Vinterstämning


Fotona på den här layouten är tagna i början på januari 2009 då snön vräkte ner under ganska många timmar här i Kalmar. Jag gav mig ner till ett ställe som heter Kattrumpan och tog dessa underbara foton.

Snöflingorna är utstansade och därefter har jag lagt på ett lager Glossy Accent och på den ena har jag även lagt på lite silvrig Glitter Stickles.

Dessa snöflingor har jag stämplat med min underbara snöflingestämpel som jag har köpt på Tradera för ca 2 år sedan. Och jag har för mig att jag inte gav så många kronor - ett bra köp med andra ord :-)

Titeln är skriven med vita Daiquiri-thickers från American Crafts, sen har jag lagt på ett lager med grå torrchalk och därefter lite akrylfärg i nyansen Pearl från Li´l Davies Designs.

Denna underbara snöflingebård har jag fått i ett av mina julkalenderswappspaket (långt ord). Den kändes som helt given på denna layouten :-)
Tack för titten!

2 kommentarer:

citronlime sa...

Är du ute på fotouppdrag idag också då? ;) För jag antar att det snöar fyra mil härifrån också :) Jag hoppas det i alla fall.

Tradera är himla bra :)

Mahlin78 sa...

Nej, tyvärr inte nåt fotouppdrag idag :-( Men det hade varit underbart i det härliga snöfallet :-)