söndag 27 december 2009

Självporträtt...

 En layout gjord med några av de dekorationer som jag fått i julkalenderswappen på Allt Om Scrap. Chipboardhjärtat är chalkat med mörkt brun och kommer från ett vinstpaket från Stellas.se & de blåa blommorna ovanför fotot hade jag sen tidigare.  
Fick den prickiga Petaloo-blomman i födelsedagspresent och bara älskar den :-) 
På varsin sida om stämpeln har jag satt lite olika rosor, som jag också hade sedan tidigare.
Biljetten har fått kanterna chalkade med mörkt brun och det mönstrade pappret har jag edgat och chalkat kanterna på.
Hela layouten är gjord på mindre än 30 minuter och jag gjorde den för att tvinga mig själv att scrapa. Har haft en liten miniblock en period och inte tyckt att några av mina framkallade foton varit roliga eller bra eller tilltalande ens :-/ Men så en dag så lossnade allt :-)
Tack för titten!

Inga kommentarer: