söndag 20 december 2009

Beställningskort

 Sprang på en kompis på stan som ville köpa ett kort att ge till sin sambo på julaftonen. Och eftersom jag vi umgås en del så vet jag ganska väl vilka färger hon gillar - och då var valet av dessa papper ganska givet!
Den vita blomman har fått lite silvrig Glitter Stickles på sig och i mitten av den bruna har jag använt lite PearlMaker.
För att få lite mer glamourkänsla, vilket passar mottagaren :-), så har jag använt mig av de paljetter som fanns i ett av paketen i julkalenderswappen jag är med i. Har fäst paljetterna med mitt Scrappy Glue från Heidi Swapp.
På framsidan har jag använt både paljetter och PearlMaker. Den röda God Jul-skylten är fastsatt med 3D-kuddar och runt den ena kudden har jag satt fast lite ministåltråd, inköpt på Blomsterlandet i Halmstad.
Tack för titten!

Inga kommentarer: