lördag 5 december 2009

Tokigt tokigt


En lätt somrig layout med ett foto jag tog på maken under vår roadtrip på Öland i september i år. Vi hade verkligen packat bilen full för att kunna hitta på en massa roliga aktiviteter den dagen, bla tog maken med sina fiskespön och testade lyckan, dock utan någon större lycka. Det enda som fastnade var tång och sjögräs :-)


Layouten har jag gjort efter en deltävling till Stellas.se Crazy Time-tävling, dock missade jag att ladda upp den i galleriet i tid. Man hade 3 st olika förbestämda titlar att välja mellan, och jag valde Tokigt Tokigt på denna, eftersom det inte blev någon fisk som nappade.


Alla färger på layouten är väl inte de jag gillar mest, men samtidigt så är det väl det som är lite av utmaningen, att våga hoppa på någon typ av kittävling och inte riktigt veta vad man köper hem för material och i vilka färger. Blommorna är dock köpta hos Landstoken.se och jag tror de kommer från Prima.
Tack för titten!

2 kommentarer:

EmmJa sa...

Snyggt som vanligt! Ha en skön andra advent!

Kramar!

Lilo sa...

Vad kul att du visat bilder på paketinnehållen! =) Var jag du skulle jag kika i min blogg. ;)