onsdag 30 december 2009

En sista jullayout för i år...

Ett foto på den julstjärnan vi hade julen 2008 - och som var odödlig mer eller mindre. Vi misskötte den på alla vis, men nog fasiken överlevde den. Till slut slängde vi den trots att den inte var död...
På blommorna har jag lagt lite grön glitter stickles för lite mer effekt. Det mönstrade pappret har jag chalkat med vit torrchalk & stansat hörnorna lite rundare.
Här har jag satt 3 st olika halvpärlor på det chalkade pappret. På titeln har jag lagt lite Glossy Accent. Alla dekorationer på denna layout kommer från julkalenderswappen på Allt Om Scrap. Superroligt att utmana mig själv till att inte öppna mina lådor med alla dekorationer. Jag har blandat hej vilt mellan de olika dagarnas paket. :-)

1 kommentar:

citronlime sa...

Oj då...jag hinner knappt få julstjärnorna i en kruka förrän de dör för mig...haha.
Jättefin LO och kul att du använt kalendersakerna. Måste ta itu med det jag med :)
Fanns ju så mkt gottigheter däri.