onsdag 17 mars 2010

CD-fodral


För nån helg sedan var Sofie här och vi satt och scrapade tillsammans. Hon gjorde lite olika boxar och jag gjorde bland annat detta Cd-fodral.
Har medvetet gjort framsidan väldigt enkel, då det är innehållet som är det som betyder något, det vill säga skivan som är full med bilder. 

Insidan är dekorerad med ett par olika October Afternoon-papper. Har använt en rund punch för att få göra den halvcirkel som är ovanför skivan, så man lätt får ut den.
På den vänstra sidan kan man lägga in ytterligare en skiva i framtiden.

Den underbara stämpeln har jag fått från Lisbeth på Artic Sisters och jag verkligen älskar den! Såg förresten att de snart släpper nya stämplar!
Ikväll är det happening på jobbet, så imorgon har jag dealat till mig att börja först kl 12 :-) Kanske en liten sneakpeak om vad vi pysslat med kommer....
 Tack för titten!

Inga kommentarer: