måndag 22 mars 2010

Jag älskar din spontanitet


En layout gjord efter en skissutmaning hos Magdas Fourm. En enkel layout enligt mig nuförtiden :-) Sista tiden har jag verkligen börjat ösa på saker på layouterna.
Man skulle utgå från humor på denna layout. Jag valde ett galet foto på maken och även lite ovanliga/galna dekorationer, i alla fall för mig :-) 

Pilen är Basic Grey papper från serien Nook & Pantry och utstansad med hjälp av min die från QuicKutz arrows REV-003. 
Filtlövet är även det från Basic Grey och serien Indian Summer.

Punchinella, lite tyll, magic mesh, blommor, glazed brad och en floristnål blev övriga dekorationer på layouten.

Cirklarna är utstansad med min Spellbinders Nestabilites Standard Circles Large, har använt de tre största storlekarna. Kanterna på de mönstrade papprena chalkade jag lite innan jag häfta ihop alla tre cirklarna med guldiga häftklamrar från Clas Ohlson.

Titeln är skriven med Adornit Tiny Blue.
Tack för titten! 

Inga kommentarer: