torsdag 25 mars 2010

Vårt paradis


Skissutmaning med twist hos Magdas Forum helgen 12-14 mars. Jag har scrapat ett vykort från vår första resa till Aruba, men knappast sista :-) Vykortet föreställer egentligen hela Karibiska havet, men för mig har Västindien alltid haft en speciell plats sedan mitt första besök 1995.

Har jobbat med lite olika papper från Kaiser Craft. Guldblinget kommer från Landstoken.se


Delar av titeln är skriven med Adornit Tiny Etched Natural.

Här har jag öst på en massa roliga och olika dekorationer, bland annat ett psalmblad, olika blommor och rosor, punchinella samt en biljett utskriven från MissCutiePie.

Swirlen har jag gjort utifrån min mall från ChatterBox, har använt guldfärgad PearlMaker samt blåa Rhinestones.
Imorgon tänkte jag ta mig till jobbet, i alla fall för en halvdag. Är fruktansvärt tråkigt att vara hemma med "bara" feber, men nu verkar den ha släppt, så jag testar imorgon och så kan jag i så fall vila upp mig i helgen. 
Tack för titten!

Inga kommentarer: