måndag 15 mars 2010


Förra helgen, 5-7 mars, hade Magdas forum lite helgutmaningar. Jag blev väldigt förtjust i deras färgkombo som innebar att man skulle ha med svart, brunt och beigt samt en accentfärg. Jag valde grönt som min accentfärg. Har använt mig av svart cardstock som bas.

Lite olika blommor, både i form, färg och material. Punchinellan är svart och sitter fast med lite lim från Heidi Swapp samt även lite 3L under blommorna.
Den gröna filtborden har jag köpt på Panduro.

Biljetten har jag hämtat hos MissCutiePie, hon gör helt underbara biljetter. Kika in du också!
Jag funderar fortfarande på om jag ska hoppa på utmaningarna i Sveriges Scrapmästare. Om du inte vet vad jag pratar om, kika in här och ta dig en funderare du också!
Tack för titten!

1 kommentar:

Lilo sa...

Någon hade tur idag minsann! =) Kika in i min blogg. ;)