fredag 12 mars 2010

Gästinspiratör hos Skrotboken nr 3


Det var riktigt roliga utmaningar jag fick att bita i hos Skrotboken. Den ena skulle innehålla två stycken ringar... Jag hade ingen större inspiration till att göra någon layout och kort hade jag inget behov av för tillfället. Sagt och gjort tog jag itu med den underbara påsen jag gjorde i februari, fast den här gången i helt andra färger.
I snöret som håller ihop påsen i överkant hänger det två stycken ringar, gjorda med hjälp av min Spellbinders Standard Circles Large. På det som blev framsidan av påsen, om det nu finns en sådan, har jag satt rhinestones för att framhäva det snygga pappret ännu mer. På kortsidorna sitter ett brunt papper som jag färgade in med min Frayed Burlap, Distress Ink.

Det blev ju en lite bit cardstock över och av denna biten gjorde jag trots allt ett kort. Även här har jag använt rhinestons och Spellbinders, dock Petite Scalloped Circles Small och tre stycken olika band/spets samt även en härlig blingbrad. 
Sugen på att se vad de andra inspiratörerna hittade på med två stycken ringar?!? Kila in till Skrotboken vettja :-)
Tack för titten!

Inga kommentarer: