söndag 7 mars 2010

Layout utan blommor


Finn ett fel på denna layout?!? Det finns ingen blomma!!! ;-) Skämt å sido, det var först när jag var klar som jag insåg att jag inte använt mig av en enda blomma! 
Layouten är gjord bara för att, vilket jag inte gör så ofta nuförtiden eftersom jag älskar utmaningar av alla dess olika slag.
Fotot föreställer mina föräldrar och är taget i juli 2008 när vi besökte Astrid Lindgrens Värld. Det är inte ofta jag lyckas få ett foto på min föräldrar där ingen av dom gör en larvig min ;-)

Härliga löv från Prima som fått lite Glitter Stickles på sig.
Blomman högst upp på layouten är utklippt från ett papper, så jag ser den inte som en "riktig" blomma.
Runt fotot har jag lagt lite Crackle Accent, vilket kan vara svårt att se tyvärr.

En salig blandning av papper, alla från Pink Paislees Cupid-kollektion. Det är bara punchinellan som inte kom med i månadspaketet, tror sällan jag har använt så mycket material från ett och samma paket :-)

Ljuvlig spets som låg med i februaripaketet från My Scrapbook Nook. 
Idag hoppas jag få lite scraptid, och då till ljudet av Vasaloppet. Är otroligt imponerad av alla de som väljer att åka och genomför hela loppet!  
Tack för titten!

Inga kommentarer: