lördag 23 oktober 2010

CAPS LOCK


Temat igår hos Skrotboken var CAPS LOCK. Det blev en större utmaning än vad jag trodde att bara använda stora bokstäver. Det ena pappret hade text med små bokstäver  precis som min Washitejp och kunde alltså inte vara med på layouten.

Min layout handlar om besöket på Kyrkö Mosse för ganska exakt 1 år sen. Det fanns mycket rost där kan jag lova.

Dekorationer från kitet.
Jag hade flertalet foton som fortfarande inte hade blivit scrapade, så jag tog tillfället i akt till den här utmaningen. Att dessutom göra en dubbellayout var extra kul! Alldeles för sällan jag gör det!

Rullade papper - såååå snyggt! Dessa har fått lite guldfärgad GlitterStickles på sig.

Hemmagjord blomma.

Mitt nya Cuttlebug-alfabet som fått GlossyAccent på sig och halvpärlor som prickar.

Härlig blandning av pins och en skymt av det superläckra spets/tyll/ros-bandet.

All journaling är skriven med versaler.
Det mesta av materialet kommer från sista månadskitet. Den embossade cardstocken kommer från Cosmo Cricket.
Sugen på att se de andra tjejernas tolkning - klicka här! Själv funderar jag vidare på det framtida besöket på bilskroten i Uppsalatrakten :-)
Tack för titten!

Inga kommentarer: