tisdag 19 oktober 2010

Just married


När jag såg Lillblommans skiss hos SweScrapbook v 41 var så otroligt inspirerande att jag satte mig direkt och skapade efter skissen:
Fotot är från bröllopet jag var på i Västerås i somras, mellan min älskade vännina sen tonåren och hennes underbara man. Brudnäbbar var deras 3 ljuvliga barn :-)
Rosa, silver och vitt var färgtemat för bröllopet. Här har jag tagit fasta på framförallt det rosa.

De rosa rosorna är från WOC, löven från YouDo och den vita blomman från Prima. 

Underbar spets som jag köpte hos Stellas.se i samband med besöket i Västerås.

Ljuvlig blomma och blad, allt från Prima.
Nu däremot ska jag sätta mig och pyssla med Scrapfeberns utmaningar! Kul :-)

2 kommentarer:

Pillan sa...

Sååå fin LO du gjort!!
Jag har sparat den skissen för kommande behov...
Nu ska jag oxå se om jag kan göra något åt min scrapfeber.
-x-

Sofie sa...

Vilken underbar LO!!! :-) Du är så duktig!!
Kram på dig!