söndag 24 oktober 2010

Scrapfeber ~nr 2~


Här kommer ytterligare alster till Scrapfebern
gjorda efter utmaning 5, en 3-i-ett-utmaning. Man skulle skapa 3 st olika alster och använda sig av minst 2 mönstra papper ur Scrapfeberkitet. Här har jag använt Basic Greys serie Jovial och papprena Merry Maker & Frosted Window. Helt underbara papper! Åh jag som inte skulle beställa några julpapper i år....

Först ut är påsen jag knåpade ihop. På sidorna av påsen har jag Merry Maker-pappret (syns på översta bilden). Har sprayat hela påsen med guldfärgad PearlMaker.

De vita blommorna påminde mig så mycket om julblommor, och passade in extra bra.

Kortet , 10x15 cm, har samma papper och dekorationer, men lite annorlunda upplägg.

Tagen är även den uppbyggd på samma grund som påsen, men är mindre i storleken.
Bandet som återfinns på alla 3 alster är köpt på IKEA, julsortimentet 2010, spetsen kommer från Blomsterlandet.
Nu ska jag strax sticka iväg på en loppis, och sen blir det nog lite scrap för mig.
Tack för titten!

Inga kommentarer: