tisdag 12 oktober 2010

Månadstävling Magdas Forum


I september hade Magdas en tävling där man dels skulle tolka en skiss samt jobba utifrån 3 färger; brunt, grönt och orange. Andra färger fick förekomma, men dessa skulle dominera. Orange är ju ingen stor favorit hos mig, men så insåg jag att jag hade ett papper från October Afternoon med orange baksida.

Den underbara stämpeln kommer från Skogstokiga Rubberstamps.

Underbar ros och underbara blad som fått grön GlitterStickles på sig.

Spets, floristnålar och rutigt band.

Blomma i lager på lager gillar jag. Har lagt på grön GlitterStickles på slutet.
Tack för titten!

4 kommentarer:

Pillan sa...

Tycker din LO är jättevacker!!
-x-

Louise sa...

Så snygg! :)
Kram :)

EmmJa sa...

Supersnygg lo! Underbara färger och härligt höstig. Buketten på fotot var inte heller dålig! En sådan skulle passa bra på tv-bänken i vårt vardagsrum...får kanske bli veckans helgblomma :).

Kramar

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jätteläcker och vilken fantastisk bukett!!! Och du, tack så hemskt mycket för alla rara kommentarer du lämnar hos mig! Du ska veta att de värmer, massor! Kramar!