torsdag 28 oktober 2010

Scrapfeber ~nr 3~


Här är mitt tredje bidrag till Scrapfebern, skapad efter utmaning 7, vilket var att tolka skissen nedan samt använda minst 2 mönstrade papper från kitet.
Jag vred på skissen och har gjort en ganska blandand tolkning. Till viss del har jag följt skissen men ändå inte. Typiskt mig :-)

Har använt mina Basic Grey-stämplar som jag haft i mina gömmor väldigt länge, så pass att jag hade glömt bort vilka motiv som fanns i förpackningen! Den nedersta stämpeln har jag lagt på ett lager GlossyAccent på.

Den är delen av titeln har jag lagt CrackleAccent på.

Den här delen av titeln har jag GlossyAccent på. Gillar båda effekterna väldigt mycket!

De understa blommorna är infärgade med kaffe. Börjar bli dags att göra en ny omgång snart!
Tack för titten!

Inga kommentarer: