torsdag 21 oktober 2010

Scrapfeber ~nr 1~


Yes, så är jag äntligen igång med utmaningarna till Scrapfebern! Det är ju 12 olika utmaningar/tävlingar och här har jag valt att göra nr 12, en skisstolkning.
Kravet var att använda minst 2 papper ur kitet som jag köpt.

Dom söta svamparna har jag klippt ut ur det ena av de 2 papprena jag använde. Sen har jag lagt ett lager CrackleAccent på dom.
Även titeln har fått ett lager CrackleAccent på sig.

Det söta hjärtat på koppen har fått ett lager GlossyAccent på sig. Hjärtpinsen hade jag hemma sen innan, samma sak med det rutiga bandet och spetsen.

Valde att dekorera baksidan, dock lite mer sparsmakat än jag gjort på sistone. 
Mottagare av kortet är maken min, ska även köpa en liten blomma till honom.
Tack för titten!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Vilket härligt kort... man blir faktiskt kaffesugen...ska gå och ta mig en kopp innan min man kommer hem för då stundar middagen...
Ha det så bra i vintervädret!!!
Kramizar

Sofie sa...

Jättefint kort Malin! Känns som du ändrat din stil lite?! Stämplar och grejer!!
Du är duktig iallafall! :-)
Kram