söndag 3 oktober 2010

Tisdagskissen 21/9


För ett par veckor sedan tog jag mig an tisdagsskissen i Magdas forum. Med papprena i senaste månadskitet gör alstrena sig själva! Älskar den känslan!
Som synes har jag låtit min symaskin jobba ganska rejält den här gången, så mycket att maken till slut protesterade :-)

Lite närbilder på smått och gott på layouten. Ska nog köpa på mig en omgång till av dessa underbara papper, hoppas de finns i Sverige i någon shop.
Hemma igen efter en liten semestertripp med älskade maken. Intressant och lärorik får jag väl sammanfatta den med ;-)
Tack för titten!

4 kommentarer:

Susanne sa...

Vilks härliga färger.... du är så tuff i dit skapande och det bli alltid så himla bra....
JAg måste också prova att sy.... härligt med alla trådar som hänger...

Ha en fortsatt trevlig helg!!!

NuttesPyssel sa...

Jättefint kort. Gillar symaskinssömmarna!

Anonym sa...

Jättefin :)
Saknar dig....skulle vara kul att ses nån dag
Kram
Helena landstoken

EmmJa sa...

Härliga färger! Måste också våga mig på att sy på mina lo:s snart.

Ha det bra!
Kram