torsdag 14 oktober 2010

Scrapgalens oktoberutmaning


Nu i oktober har Scrapgalen en bingoutmaning som jag inte kunde motstå!
Jag älskar bingorader! Själv har jag valt lodrätt i mitten, dvs ruggade kanter, wellpapp, löv eller blad, minst 3 blommor samt Stickles.

Här har vi 3 st blommor samt Stickles.

Wellpappbokstäver. S:et har jag maskat dit, sen markerat det med brun penna och slutligen lagt ett lager med GlossyAccent på allt.

Blad och löv, även dom med Stickles på sig.

Här ser man de ruggade kanterna, som jag färgat in med VersaColor, samt även akrylmålad wellpapp.
Sen kunder jag inte låta bli att lägga till knappar, brads, akrylfärg, floristnål, punchinella, PearlMaker, snören samt ännu fler blommor. Dessutom har jag stämplat lite här och var :-)
Alla mönstrade papper från senaste månadskitet.
Tack för titten!

Inga kommentarer: