söndag 31 oktober 2010

Scrapfeber ~nr 4~


Mitt fjärde bidrag till Scrapfebern blev den här layouten som jag har gjort med inspiration från bilden nedan:
Jag visste att jag hade en bild på en bukett som vi fick när vi gifte oss utskriven, som skulle passa färgmässigt.

Här har jag stämplat med en favoritstämpel från Inkido med guldfärg. 

Jag hittade Felt Fusion i gömmorna här hemma och klippte till en liten bit.

Wellpappen är sprayad med Perfect Pearl i guldfärg.

Här ser man vilket mönster min nya MS-stans stansar ut. Igår när jag skulle köpa dubbelhäftande tejp i den lokala bokhandeln hade 25% rabatt på alla scrapsaker. Tjoho! Det blev 2 st blompunchar i olika storlekar, den lilla är utstansad i det gröna pappret ovan.
Idag ska vi iväg och kolla på fotboll, det är sista matchen på Fredriksskans här i Kalmar. Nästa år står den nya arenan klar. Hoppas att killarna spelar bra och får med sig en vinst!
Tack för titten!

Inga kommentarer: