lördag 16 oktober 2010

Skisstolkning till Mollys Paris weekend


Mollys Scrapbooking har ju Paris-weekend 14-18/10 och här har jag tolkat skissen med färginspiration. Här är först skissen som Moma ritat:
Färgerna man skulle inspireras av:
Färgerna har jag lyckats plocka in på layouten på ett bra sätt tycker jag själv. Dock inser jag nu så här i efterhand att jag svävade ut ganska rejält vad det gäller skisstolkningen :-)

Lönnlövsstansen har fått jobba som vanligt.

Mitt relativt nyinköpta Cuttlebug-alfabet använder jag ofta nuförtiden, den här gången tillsammans med CrackleAccent.

Den underbara Washitejpen, lämpligt nog inhandlad hos Mollys Scrapbooking tidigare i höstas :-)

Spetsen har jag satt fast med häftklammrar.
Tack för titten!

3 kommentarer:

Lilo sa...

Jättefint tycker jag! =) Och nog kan man se att du utgått från skissen också!

Carola sa...

Snyggt Malin!!!
Gillar när man lyckas utsväva från en skiss...de e jag själv urkass på.

ingba sa...

En helt underbar LO! och vilket fint foto på dig.