torsdag 25 september 2008

The Anchor


The Anchor! Titeln föll sig ganska naturligt kände jag. Annars något jag kan ha svårt för, just titlar. Har ett gäng layouter som ligger och väntar på sin egna titel....
Bilden är tagen i Öregrund i somras när vi var där. Gillar helheten i bilden.
Skissen den här veckan på Veckans Skiss var klockren till bilden. Och papprena likaså kände jag! Och att få gå lös så som jag gjort med knapparna var ju hur kul som helst! Vill jag göra fler gånger! :-)
Ikväll blir det varken scrapa eller blogga av. Ska försöka få umgås med min man! Men imorgon och på lördag har jag gott om tid, då jag är själv hemma. Om vädret tillåter kanske jag ger mig ut och fotar lite...
This layout is made after this week sketch at Veckans Skiss. When I saw it I knew it were perfect for this photo - and the papers!
I wont scrap or blog tonight. Will spend some time with my husband. But tomorrow and at saturday I will have the time! Maybe I will get out ant photo some...

Inga kommentarer: