torsdag 18 september 2008

Grattiskort



Det här grattis-kortet gjorde jag i måndags kväll och mottagaren är min pappa som fyller år om ca 1 månad.
Har gjort det efter instruktioner som jag hittade hos den här tjejen. Otroligt inspirerande!
Har använt mig av Basic Grey, Cardstock samt Vellum. Loopy Lou stickers, Primablommor och 1 st öljett!
På insidan har jag stämplat med bubbelplast för att få bort det vita. Kände att det var alldeles för mycket vitt. Blev en cool detalj!
Här ser man även Vellumet och att jag använt ytterligare ett mönstrat papper på insidan.
This is a birthday card for my dad. I found a really great workshop here that I followed. I´ve used 2 different patterned papers, cardstock, Vellum, 1 eyelet, 2 Primaflowers and some acrylc inside. And my favorite - Loopy Lou alphabeth :-)
Natti natti! / See you another day!

1 kommentar:

~Nancy~ sa...

Your card turned out so cute! WOW! So cool! Thank you so much for taking the time to do something with my little workshop! OXO