söndag 21 september 2008

Knock on wood


Den här layouten är gjord efter en av de roligaste utmaningarna jag någonsin stött på! På Mon Ame Memories är det CC den här helgen. Upplägget var att få olika ledtrådar med material, antal foton m.m. och till att börja med lägga ihop allt. Men inte montera! Det fick man klartecken om att göra när så var dags!
Det blev en otrolig utmaning för mig och en layout jag verkligen gillar! Papprena kommer från MoshPosh septembermånadskit och tillhör den kategorin jag tidigare skrev att jag nog inte gillade så mkt... Tänk vad fel man har ibland! Eller kanske snarare en åsikt som behöver omprövas :-)
Här är en detaljbild på nedre vänstra hörnet. Har gått loss ganska friskt med acrylfärgen och bubbelplast! Så kul! :-) Och chalkat papprena har jag gjort. Har börjat bli smått beroende av det tror jag... :-)
Nu ska jag ta itu med ytterligare utmaningar varvat med finalen på Svenska Cupen, fotboll. Om man som jag bor i Kalmar håller man på Kalmar :-) Dock har jag en magkänsla som säger mig förlust i år... Om ca 2 timmar vet jag!
I´ve had so much fun while working with this layout! I made it after a challenge at Mon Ame Memories and their CC this weekend. This challenge was a number of clues and the intention was to wait for all the clues before you did put the layout togheter. All pappers are from septembers monthly kit from MoshPosh. Not my kind of colours I said a few days ago... I guess I changed my mind :-)

Now I will continue to scrap and watch some Swedish fotball.

Inga kommentarer: