torsdag 18 september 2008

Nya grejjer & månadspaket

Idag fick jag hem mitt lilla, lilla paket med 4 olika färger av dekorstenar och 2 nya färger av acrylfärger! Jippie! Beställde det i tisdags kväll, och fick det med posten idag! Det kallar jag snabb leverans och bra service! Stort tack till Nettans Scrapbooking4you!

Dessutom så fick jag mitt månadspaket från MoshPosh idag! Så jag har verkligen laddat mitt scrapförråd inför helgen och dess CC på Mon Ame Memories forum. Ska bli kul att utforska!

Kanske inte riktigt mina färger på alla papprena den här månaden. Men det är väl lite av hela grejjen med just månadspaket! Det gula pappret är det en blå uggla på. Såg först nu att jag missat att få med den på bilden *ops* Och bilderna blir ju något halvtaskiga just nu pga mörkret.

När klockan var 19.30 ikväll så var det i princip kolsvart ute! Fattar ingenting! Fast visst, det är molnigt och regnar så det bidrar ju till mörkret! Men ändå - tycker inte jag hängt med alls! Det mest positiva är att nu får man tända mkt värmeljus och krypa upp i soffan med en kopp te, datorn i knäet och läsa alla goa bloggar! :-)
Nu ska jag nog redigera några bilder...
I recieved my new products today! First som Rhinestones in 4 different colours and 2 acrylic. And my monthly kit from MoshPosh showed up today as well! How great! And this coming weekend there is a CC at Mon Ame Memories which I will check out!
Sorry for the pictures, but the it became dark so fast! How sad! Anyway, now I will edit some pictures....

Inga kommentarer: