onsdag 3 september 2008

Götheborg

Äntligen har jag orkat scrapa! Eller, i måndags gjorde jag det. Men det är först idag som jag har orkat fota min dubbellayout.

Bilderna är tagna när Ostindiefararen Götheborg kom till Kalmar 15-17 augusti. Dagen innan hade jag varit iväg och köpt mitt nya objektiv, Sigma 70-300 mm 1:4-5.6, vilket jag självklart var sugen på att inviga! Sämre objekt att inviga det på kan man ju ha :-)
Jag var även ombord på lördagen tillsammans med en kollega och smög runt lite. Otroligt intressant och fascinerade! Hade definivt velat följa med på en sträcka!

Nu ska jag se om jag kan få igång scraplusten och slänga ihop en lo på brorsans tvillingar.
The layout is from when Ostindiefararen Götheborg visited Kalmar Habour. I had bought a new objective the day before that I wanted to try. Could´t find any better way to do that! Now I will try to make another layout about my nephews, the twins.
Kramiz! Hugs!

Inga kommentarer: