måndag 15 september 2008

Stillhet

Den här layouten är gjord efter utmaning nr 5 - Stillhet. Jag fångade brorsans yngste son i ett lugnt ögonblick i somras. Inte ofta det sker :-) Så jag gjorde en lo om det och hur han sitter bredvid och tittar på. Godingen!

Gjorde även årets första julkort igår! 2 st dessutom! Kändes kul på rätt sätt. Ibland kan jag känna att julen och allt runt omkring blåses upp och blir så stort, alldeles för tidigt! Har fotat båda korten, men eftersom jag inte ännu vet vem mottagaren är så kan jag inte lägga ut dom här! :-)
Nu ska jag fortsätta städa lite här hemma och kanske scrapa lite senare ikväll! Kramiz!
I made this layout after a challenge about peacefulness / calmness. It´s a picture of my youngest nephew this summer.
Yesterday I made the first chrismtas card of this year! Nice! But I can´t show them here right now, because I don´t know the receiver yet.
Now I will continue to clean the apartment and maybe scrap some tonight! Hugs!

Inga kommentarer: