söndag 14 september 2008

Min man

Tro inte att jag legat på latsidan idag :-) Mitt scrapsug och min ork fanns verkligen! Denna lo är gjord efter utmaning nr 13 i Magdas Scrapfeber - Scrapa om något som gjorde dig riktigt glad. Det blev en lo om min man! :-) 
För det första bara älskar jag bilden. Och att jag sen vågade utmana mig själv till att använda garn för första gången gjorde bara allt bättre! 8 öljetter, 1 knapp, 2 olika färger på chalk och en journalingruta senare är jag grymt nöjd! Gör ju detta för min egen skull.
Har ett par layouter till som ligger och väntar på att publiceras! Men det kommer under veckan!
Ha en bra vecka så skrivs vi! Kramiz!
Here I made a layout about things that makes me happy. It´s a layout of my husband. I like that I challenged myself of using yarn. It was the first time I used that. I´m really pleased with this layout! I´m scrapbooking for myself.
Have a great week! Hugs.

Inga kommentarer: