måndag 22 september 2008

Queen of my castle

Oh yes! Idag har jag äntligen redigerat bilder! Haft en otrolig energi idag, var bara att hänga på när jag kom hem från jobbet och ta itu med det tråkiga. För jag tycker verkligen att det är tråkigt att redigera bilder.

Tycker du oxå att det är tråkigt att redigera bilder?

Har du något bra knep för att göra det roligare?



Den här layouten är från helgens CC på Mon Ame Memoris och en utmaning som innebär tillåtenlista och förbjudenlista. Inte så svår för mig då blommor var tillåtna :-) Föreställer Tullgarns Slott som vi besökte i början av augusti.
Sitter och kikar på olika företags månadskit. Idag har jag ju MoshPosh, men känner mer och mer att jag är färdig med dom. Iaf för nu. Har du något bra tips på månadspaket? Spelar mindre roll om det är ett svenskt eller utländskt företag.

Today I finaly did edit some pictures. I just don´t like to do that. How about you? Or do you have some secret tip of making it more fun?
This layout is from the CC this weekend at Mon Ame Memories. It´s a castle near Stockholm called Tullgarns Slott. We were there at the beginning of august.

Inga kommentarer: