söndag 21 september 2008

CC på Mon Ame Memories

Så, nu ska jag inte ta mig an fler utmaningar på Mon Ame Memories! Av 12 möjliga har jag jobbat med 6 st! Wow! Det har resulterat i 5 layouter och 1 kort! :-)

Ovanstående layout är gjord efter en utmaning där ordet "Absolutely" skulle finnas med i titlen! Jag valde att scrapa en bild på mina föräldrar tagen när vi skulle åka till Tallin i somras. Papprena, spetsen och bradsen vann jag hos Eva/Potpurri i sommarbloggpartyt i somras!

Nu ska jag städa skrivbordet och njuta av mina nya layouter innan det är sängdags!
I´ve made 5 layouts and 1 card at the CC by Mon Ame Memories! Of 12 avaliable challenges, I did work with half of them! :-)
This layout shows my parents when we went to Tallin together this summer. I used paper I won this summer. :-) The word "Absolutely" had to be in it.
Now I must clean my table after this weekends CC. And enjoy my new layouts...

1 kommentar:

Lilo sa...

Vad mycket fint du skapat till CC du var med på! =) Kul att få se!