torsdag 4 september 2008

Nya saker! :-)

Tack snällaste Anna/Alsjoholm för att du hämtade mina scrapsaker jag beställt hos Landstoken! Skulle ju själv ha åkt dit i söndags, men min bihåleinflammation/förkylning satte stopp för det! Men Anna med familj åkte dit och idag träffade jag H, hennes man, och fick mina saker! *lycklig*


8 olika färger på punchinella, 1 Tim Holtz linjal, 2 chalkar och 4 olika journalingblock! Och sååååå scrapsugen blev jag, men har verkligen ingen energi till att scrapa ikväll. Skönt att det bara är 1 dag kvar att jobba den här veckan. Hade inte orkat fler dagar nu. Förhoppningsvis har jag mer ork i helgen att scrapa. Såg just att det förmodligen ska regna här på lördag = scrap! :-)
Nu ska jag krypa ner i sängen och äta glass, lyssna på musik och bara vara. Kram!

Inga kommentarer: