onsdag 17 september 2008

Årets första cykeltur


Årets första cykeltur - en lo jag påbörjade när jag var hos Anna/Alsjoholm för 3 månader sen! Igår blev jag klar med den *ops*
Helt ärligt så hade jag lagt den gömd för mig själv, utan anledning. Så igår åkte en titel på plats samt den vita krumeluren högst upp det på det svarta pappret.
Maken och jag som var ute och cyklade runt lite och jag fick inviga min Canon EOS 400D.


Har skrivit med Doodlebug Loopy Lou, en stor favorit hos mig, samt med svart dymo-remsa. Faktiskt första gången jag använder Dymo på en lo! Många premiärer just nu för mig i nya materil! Kul! :-)
Idag har jag inte haft någon energi till att pyssla alls. Men sugen har jag varit. Dock måste, måste, måste jag ta itu med redigering av bilder. Inget jag tycker är så kul. När det är klart är det kul. Har över 1400 bilder att gå igenom från i somras när vi hade besök av mina föräldrar och min bror med familj. Har fixat 1 kort från den helgen hittills :-) Kanske imorrn.... Kramiz!
I made this layout about 3 months ago. But it wasn´t until yesterday I named it. That´s so typical me! I´ve used my favorite stickers alphabeth - Loopy Lou from Doodlebug. And Dymo for the first time! And the object is also a favorite - my husband! :-)
I wont scrap tonight and probably not tomorrow either. I must (!) edit photos. I have over 1400 pictures from one weekend to go thru. And some more from other weekends. But, that´s life! Hugs!

1 kommentar:

TesaB sa...

Hej!
var ju tvungen att kolla vad det var för en smålänning som gav sig till känna hos Anna! :) Vilken jättefin LO! Det var väl för tur att den blev färdig! gillar alfabetet massor!