fredag 29 januari 2010

3 sötisar


Varje år får vi julkort från ett par kompisar i Västerås, med deras 3 underbara barn på. Jag hade kortet från 2008 kvar och fick alltså ett nytt nu innan jul 2009 och valde att scrapa båda två på samma layout. Har använt mig av gamla MME papper, Festive Signature Christmas Countdown Paper. Tror att jag köpte pappret på rea för cirka 2 år sedan, men tyvärr har det blivit liggandes fram till nu.

För att vara mig har jag verkligen använt mycket olika dekorationer, färger och material på denna layout. Bland annat PearlMaker; Glitter Stickles; blommor; metalldekorationer; wellpapp samt utstansat. Dessutom har jag använt röd cardstock! Inte illa! :-)

Mycket av materialet jag använt kommer från julkalenderswappen på Allt Om Scrap som var innan jul.

Gillar blandningen på det mönstrade pappret mellan rosa och rött. Rosa är ingen traditionell julfärg för mig, men här blev det en väldigt bra blandning tycker jag.

Den underbara stickersen med flickorna och granen har jag gillat sedan jag öppnade paket där den låg i, men haft problem med vart jag skulle använda den. Här föll det sig väldigt naturligt.
Jag blir väldigt glad om just nu lämnar ett avtryck! Jag ser ju att det är en hel del här inne och tassar om dagarna, men väldigt få lämnar något avtryck - det blir jag ju nyfiken på! 
Tack för titten! :-)

3 kommentarer:

monica sa...

Kul att använda julkorten man får! De blir ju bara liggande någonstans i en låda efter jul annars...
Ha det bra!
kram!

AnnaLe sa...

Vilken bra idé och sen fick du ju ihop en jättehärlig lo också både med färger och dekorationer och visst är det kul när man hittar rätta platsen för ett papper eller deko.

bitte71 sa...

Nämen tittat titta, här har du ju använt lite av det som jag bidrog med till swappen: de röda rosorna och den lilla klockan! skoj!
Jättefin layout för övrigt.
Kram Marie