fredag 22 januari 2010

Just me


Swe Scrapbook hade en utmaning som föll mig i smaken för några dagar sedan, man skulle använda en stans, sy samt ha med tyg på sin layout. 

På det vänstra fotot ovan ser man tyget jag använt, det gröna bladet samt den rosa floristnålen tillhör självklart inte tygblomman ursprungligen :-) På båda fotona syns det i hörnorna på craft cardstocken att jag använt en hörnstans.


De gröna löven är från YouDu och den rosa blomman från Landstoken.se Alla papper, förutom cardstocken, kommer från månadspaket från MoshPosh. Övriga dekorationer är av lite blandad härkomst.
Har du gett några nyårslöften för 2010? Om några dagar visar jag mitt album jag gjort för mitt/mina nyårslöften för 2010 :-)
Tack för titten! 

1 kommentar:

Lilo sa...

Snygg LO! =) Va? Har du skapat ett helt album med nyårslöften?? Det ska bli kul att se! Påminn mig att kika in då! Imorgon ska jag på scrapträff... mitt packande är snarare kaos än något annat... suck...