lördag 9 januari 2010

Me


En färgglad layout med några av mina favoritpapper från October Afternoon :-) Även denna layout är gjord till en utmaning hos Allt om Scrap. Det är Carola som gjort en snygg layout man skulle lifta. Kul! :-)

Här har jag lagt ett lager med Glossy Accent på blomman på pappret. Har blivit lite beroende av Glossy Accent tror jag :-)

Härliga blommor som jag lagt lite grön Glitter Stickles på för lite mer effekt.

Den rosa tyllen sitter fast i grunden med häftklammrar, men sen har jag vikt över och satt fast resten med lite Glue Dots. Den rosa paljettfjärilen sitter på 3D-kuddar.

Återigen har jag använt flera blommor och en floristnål. På den översta blomman har jag lagt lite akrylfärg och på den understa lite grön Glitter Stickles.
Vilken annorlunda vecka det har varit! I onsdags trodde jag det var söndag.... Åh så skulle jag jobba torsdag och fredag :-/ Så min sömn har varit allt annat än rolig den här veckan. Därför beslöt jag mig för att ställa väckarklockan på 6.30 idag lördag - och faktum är att jag känner mig ganska utvilad, eftersom jag fått sova hela natten :-)
Nähä, om vädret tillåter kanske jag tar mig en tur med kameran idag för att få lite vackra vinterbilder! Än så länge är det ju mörkt ute :-/
Tack för titten!

2 kommentarer:

Lilo sa...

Är du skvatt galen?? Ställa klockan så tidigt på en lördag! Nä, vet du vad! ;) Jag gick upp alldeles nyss jag och sitter med mitt kaffe här.
Pärlor på tråd? Menar du de vita blommorna med pärlor, de är sådana och sitter ihop så. Eller menar du blinget i blått och vitt? Allt på layouten är ialla fall från Scraplyckan. =)

Mahlin78 sa...

Galen?!? ;-) Det är mitt förnamn! Haft en superskön start på lördagen! Menade de vita blommorna på tråd, ska kila in till Scraplyckan och kolla vidare. Tack! :-)