onsdag 6 januari 2010

Lovers


Hittade en rolig utmaning på Allt Om Scrap-forumet och dess julutmaningar: Citronlime utmanade oss att scrapa i bara vitt! Spännnade och svårt! :-) Fotot på mig och maken är taget en sen kväll i somras när vi varit iväg på en middag och stod och väntade på bussen hem. Ett ögonblicksfoto som jag verkligen älskar :-)

Att jag älskar att använda flera blommor samtidigt är nog ganska tydligt om man kollar igenom mina layouter genom åren. Lite vaxad lintråd och sen en floristnål genom är också något jag gillar väldigt mycket.

Titeln har jag stansat ut med mitt Jolly-alfabet och sen har jag lagt ett lager med Glossy Accent ovanpå för lite mer effekt.

Cirkeln har jag stansat ut med min die från Spellbinders, som blivit en favorit. Runt cirkeln har jag använt lite PearlMaker. Genom g-klaven har jag dragit lite tyll och under finns ett zig zag band.
Jag har satt upp som ett mål för 2010 att bli bättre på att använda alla de scrapsaker jag har hemma, och att våga smycka mina layouter mer än vad jag gjort på länge. Vad har du för mål med ditt scrapande under 2010?
Tack för titten!

4 kommentarer:

MissMian sa...

Superfin LO!!!! Gillar verkligen LOs som är helvita!

EmmJa sa...

Riktigt snygg lo! Underbart med bara vitt och floristnålen gillar jag skarpt...får nog bli en och annan sådan hos mig också ;)

Ha det gott!

Kramar

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har.............och vilka fina saker du har gjort. Kommer tillbax en annan dag och kollar runt lite.............Kjam Jonna

citronlime sa...

Superfint!!! :)
Så kul att du hoppade på min utmaning! Och visst är det kul att scrappa bara vitt???
Jag funderar starkt på att göra två till, en till varje barn, hihi.
Kram