lördag 18 september 2010

8 is enough - kort

Med det sista materialet fick jag ihop ett kort från mitt andra 8 is enough-kit. Kortet är gjort efter skiss nr #105 hos Kortskissen. Titeln ser väldigt svart ut, men är skriven med mörkbrun cardstock som sedan fått ett lager GlossyAccent på sig. Det har i dagarna landat hos en vän jag inte träffat på allt för länge.


Nu var mitt andra kit med 8 is enough slut, eller i alla fall de mönstrade papprena, och jag tycker själv att jag fick ihop ett bättre kit den här gången. Detta eftersom jag plockade ihop en rejäl påse med dekorationer och även lät stansar och färg vara fria, utöver cardstock, lim och pennor. Kanske att jag gör detta fler gånger, men inget jag har planerat för tillfället.
Tack för titten!

3 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Jag är riktigt sugen på att prova detta, det kanske är ett passande projekt för nästa vecka
Kram/Veronica

Veronica Tingvall sa...

Superfint kort också förresten :-)

citronlime sa...

Meeen...det måste ha kommit på villovägar, för det har inte landat i min brevlåda?! ;)

Superfint! :)
Kramar