lördag 18 september 2010

Skissvecka hos Magdas - nr 1


I torsdags startade Magdas skissvecka. En otroligt inspirerande skiss som jag inte kunde värja mig mot :-) Fotot har jag velat scrapa i över 1 år och även försökt. Men de två (!) tidigare försöken har slutat med bortrivet foto och slängt material. Kan ju lugnt säga att det gick bättre den här gången.

Washitejp i massor! Helt underbar! Jag köpte min hos Mollys Scrapbooking.

Blommor och blad är ett måste på mina layouter.

Wellpapptagen är från Inkido. Den lite lustiga färgen beror på att jag sprayade layoutens kant med Mist, men insåg först efter jag hade fotat att Misten hade spridit sig till vissa delar på ett sätt som får det att se lite lustigt ut.

Fjäril från Jenni Bowlin och Paper Ribbon från Basic Grey. Det mönstrade pappret är även det från Basic Grey.

Titeln har fått lite glitter på sig :-)
Idag lördag har jag även gjort klart min layout till skiss nr 2 - så håll utkik!
Tack för titten! Trevlig lördagskväll :-)

Inga kommentarer: