lördag 4 september 2010

8 is enough - layout


Här är första layouten med andra kitet. Den här gången valde jag att göra layouterna i A4-format. Färg i alla dess former och kantstansar, liksom cardstock och pennor var fria att använda så mycket jag ville.

GlossyAccent var även det fritt, vilket jag nyttjade.

Wellpappen fick ett lager med akrylfärg på sig som jag "stämplade" på cardstocken och det mönstrade pappret. sen använde jag wellpappen som en dekoration.

Smultronen är ju vita - och ja, de var mogna när jag tog bilden. Sorten heter Snövit. Fördelen med vita smultron är dels att fåglarna inte norpar dom, vilket heller inte grannens barn gör eftersom alla tror att de är omogna :-)

Tack för titten!

1 kommentar:

Susanne sa...

Vilken härlig layout... vita smultron har jag aldrig provsmakat...
Ha en underbar helg!

Kramizar Susanne